Artikler

Forfatter

Årets begyndelse

Spise det gode i landet
Skrevet af Ole Madsen

I år, siger du, skal du spise det gode i landet. I år skal Herren komme med gennembrud og velsignelse. I år vil jeg stole noget mere på Herren, hvor jeg før i tiden har haft svært ved det. Jeg vil se det negative som fjenden, og på Guds Ord som en klippe, der er urokkelig.

Jeg vil regne med Guds Ord noget mere, bekende det, og bede efter det.

Nogle gange skal man kaste alle nederlagene, kampene, tvivl og håbløse erfaringer over bord og starte forfra.

Måske se det der er sket ikke som Guds vilje, ikke passe med Guds Ord.

Nogle gange når vi står i det, kan kæmpe med at Gud ikke mener det Han siger, men det gør Han. Han er ikke et menneske. Af og til skal vi bare skifte gear og vende os væk fra det negative, for at ride afsted på Guds bølge, i stedet for fjendens.

I år skal jeg spise det gode i landet. Beslut det i dag, lad dig ikke nøjes. Gud er god og gør godt.

Salme 119:68 God er du og gør godt, lær mig dine Vedtægter!

Lad i år været året du beslutter dig for at lære Herren bedre at kende, komme nærmere i bøn og bibellæsning, måske læse bibelen noget mere. Måske morgen og aften?

I år skal jeg spise det gode i landet. I år skal jeg lukke hullerne, manglerne, relationer skal forbedres, bønner skal svares. Måske mere tid i bøn?

I år skal jeg spise det gode i landet.

aomin.dk Copyright 2025