Artikler

Forfatter

Endens tid

Hvad gør vi i disse urolige tider?
Skrevet af Ole Madsen

1 Joh 3.3
Og hver den, som har dette Håb til ham, renser sig selv, ligesom han er ren.

Når vi kommer i himmelen, skal vi se ham som han er, og hver den der har dette håb, renser sig selv, ligesom han er ren.

Det der sker i urolige tider er vel, at vil trænger mere ind på Gud og vore søskende i Herren, knytter bånd, får renset ud, så det der skiller kommer væk, og det der binder os til hinanden og Gud bliver styrket.

Vi kan ikke klare os af os selv, og det heller ikke meningen, vi har brug for andre, ja har brug for Gud i større målestok end i fredstider, men det gode ved det er, at Gud ikke lader os i stikken, men han kommer til os og giver os den hjælp vi har brug for.

Om det er mere fællesskab med andre kristne, eller direkte ord og hjælp fra Gud, han lader os ikke i stikken, han kommer os til hjælp.

aomin.dk Copyright 2025